Aan het einde van dit jaar voegen we een nieuw merk toe aan de collectie van SISZ, namelijk Circle of Trust. We hebben super leuke items ingekocht en kunnen niet wachten ze je te laten zien. Hou social media in de gaten om te weten wanneer de dozen binnenkomen en kom dit geweldige merk met eigen ogen bekijken.

Geschiedenis
Circle Of Trust werd in 2005 opgericht met één doel: het creëren van unieke en betaalbare denims, draagbaar voor iedereen. Het belangrijkste doel van onze collectie is ervoor te zorgen dat iedereen het heerlijk vindt om onze producten te dragen. De collecties van Circle Of Trust staan bekend om de stijl, perfecte pasvorm en fraaie details voor een betaalbare prijs. We investeren in de producten waarmee de Circle Of Trust collecties worden gemaakt. Circle Of Trust laat zich inspireren door invloeden van over de hele wereld en zijn altijd bezig met het ontwikkelen en innoveren van onze collecties.

Filosofie
Het Circle Of Trust logo is herkenbaar aan de 4 knopen. 3 van deze knopen vertegenwoordigen onze beloftes tijdens het maken van onze collectie. De eerste knoop staat voor de verantwoordelijkheid om ons aan een visie te houden voor alles wat Circle Of Trust doet. Een visie over de kracht, hoop en moed: we zijn verantwoordelijk voor onze keuzes.
De tweede knoop staat voor bewustzijn. Circle Of Trust wil een bijdrage leveren aan onze omgeving door een bewustzijn te creëren van de realiteit. De derde knoop staat voor de inzet om een schoon productieproces na te streven en onze fabrikanten hierin te ondersteunen. Circle Of Trust omarmt haar verantwoordelijkheden ten aanzien van de producenten.
De vierde knoop sluit de cirkel af. Deze sluiting verschilt per persoon, dit komt door de belofte die je maakt voor jezelf. Ieder van ons heeft de verantwoordelijkheid voor de wereld waarin we leven. Maak een belofte voor jezelf, het maakt niet uit hoe klein. Hiermee geef je de Circle of Trust een kans van slagen. That’s how the Circle of Trust comes into being and it needs you to tie the knot and make it a full circle.